jok

jok

jok

jok

اس ام اس تنهایی:

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری ششم www.pichak.net کلیک کنید



کاش دستی فراسوی افق / گوش سنگین زمان را می کشید /هم زبانی میرسید از راه دور/طعم تنها بودن را می چشیدتصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید


تنهایی یعنی اگر هزار بار هم از اول تا آخر لیست شماره های موبایلت رو چک کی ، نتونی یک نفر رو پیدا کنی که باهاش درد و دل کنی.تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید


همیشه به یادت هستم

اما شاهدی ندارم جزء کوچه پس کوچه های خلوت دلمتصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید


باد رفت

آسیاب با خاطره باد چرخید !تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید


بهانه هایت برای رفتن چه بچه گانه بود
چه بیقرار بودی زودتر بروی
از دلی که روزی
بی اجازه وارد آن شده بودی…
من سوگوار نبودنت نیستم!!!
من شرمسار این همه

تحملم …


” خاطرات ” اگر میدانستم روزی طنابِ دارِ من خواهید شد ، هرگز نمی‌ ساختمتان !تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید


میلیون ها و میلیاردها آدم توی این دنیا هستند

و همه شان می توانند بی تو زندگی کنند،
آخر من بدبخت چرا نمی توانم ؟!
تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید


هزار نفر در حسرتِ تو
تو در حسرتِ یکی
و چقدر

همه تنهاییم!تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید


چه دنیای بزرگی شده
تا چشم کار می کند
.
.
.

جای تو خالی استتصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید


خاطرات خیلی عجیبند ؛
گاهی اوقات می خندیم ،
به روزهای که گریه می کردیم !
گاهی گریه می کنیم ؛

به یاد روزهایی که می خندیدیم …!!!تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید


من میبافم…
او میبافد…
من برای او کلاه، تا سرش گرم شود!!

او برای من دروغ، تا دلم گرم شود!!!تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید


خـــدایـــــا . . .
از این به بعد به مخلوقاتت
یک مترجم ضمیمه کن
اینجا هیچ کس

هیـچ کـس را نمـی فهمد . .تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید


تا آخر عمرت هم اگه تنها موندی مهم نیست . فقط نذار به جایی برسی که تو آغوش کسی با یاد کس دیگه ای بخوابی ..تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید


خدایا خیلی ها دلمو شکستن دیگه تحمل ندارم، شب بیا باهم بریم سراغشون، من نشونت میدم تو ببخششونتصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید


تمـام سـیگـارهـای دنـیـا را هـم کـه دود کـنـی تـنـهـایـیـت تـوجـه هـیـچـکـسـی…را جـلـب نـخـواهـد کـرد جـز پـیـرمـرد سـیـگـار فـروش…تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید


امروز معلم عشق گفت : دو خط موازی هیچگاه به هم نمیرسند ! مگر اینکه یکی از آنها خود را بشکند . گفتم : من خودم را شکستم پس چرا به او نرسیدم ؟ لبخند تلخی زد و گفت : شاید او هم به سوی خط دیگری شکسته باشد …تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید


خدا هم تنهاییش را فریاد میزند:

“قل هوالله أحد”تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید


نذر کرده ام اگر نیایی پیاده ………. از یادت بروم!!تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید


هر جا دلت شکست ……قبل رفتن ….. خودت جاروش کن
تا هر ناکسی …….منت دستای زخمیشو رو سرت نذاره…
تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید


چی شد که سیگاری شدی؟
یه شب بارون میومد
خیلی تنها بودم.
چی شد که ترک کردی؟
یه شب بارون میومد
دیگه تنها نبودم.
چی شد الکلی شدی و سیگار رو دوباره شروع کردی؟
یه شب بارون میومد
دوباره تنها شدم.
چی شد آوردنت اینجا، بستریت کردن؟
یه شب بارون میومد
خیلی تنها بودم… تو خیابون دیدمش

اون تنها نبود…!تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید


چند ساعتی باهم بودیم!
من به تو نگاه میکردم … و تو به ساعتت!
تو قرار داشتی …

و من بیقرارتتصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید


بسلامتی اونی که دوست داشتنو با تمام وجود یادش دادیم و
اون رفت و

به یکی دیگه امتحان پس داد …تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید


خدایا حواست هست؟
صدایِ هق هقِ گریه هایم، از گلویی می آید که تو از رگش به من…..نزدیک تری!!

خدایا دوستت دارم…تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید


چه تلخ است پس از سال‌ها جستجو، نیمه گمشده‌ات را کامل بیابی …تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید





                                                                        نظر یادتون نره



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد