jok

jok

jok

jok

اس ام اس سرکاری:

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری ششم www.pichak.net کلیک کنید 

پس از مرگم

.
.
.

مزارم را با آب و صابون بشویید تا هر کس از مزارم رد شد بخوره زمین بخندم روحم شاد شه!


سلام.. ببخشید اگه ممکنه یه دیقه این حرمت دل ما رو نگه دارین
.
.
.

من یه دششویی برم و زودی بیام


یک تست روانشناسی:
با پاسخ دادن به این سوال میتونید بفهمید همسر آیندتون کیه:
.
.
.
همسر آیندت کیه؟؟


خبــــــر فــــــــــــــوری
.
.
.
شرکت پاک اعلام کرد
هر دختری دل پسری رو بشکنه

شیرمو حلالش نمیکنم.



معرفت رو ازکلنگ یاد بگیر که هرگز از افغانی جدا نمیشه!کلنگتیم افغانی!


امروز یه احساس خیلی بدی بهم دست داد؛

ولی من بهش دست ندادم…!!


فدات شم؟ ﭼﺘﻪ؟ﺳﺮﺩﺗﻪ؟ﻣﯿﺨﻮﺍ ﯼ ﺑﯿﺎﯼ ﺑﻐﻠﻢ؟
.
.
.

ﻣﮑﺎﻟﻤﻪ ﺩﯾﺸﺐ ﻣﻨﻮ ﺑﺎﻟﺸﻢ


چرا ناراحتی؟
خدا به این بزرگی
نیگا

اوقدر بزرگه که اجازه داده به تو هم بگن آدم.


خیلی بامرامی. اصلا مثل تو من رفیق ندارم
آخر معرفتی. ته رفیقی
(ستاد رو کم کنی رفیقای بی مرام)


دیشب به قلبم گفتم: شب‌ها خواب به چشمِ من نمی‌‌آید قلبم گفت :
.
.
.

از بس که بعد از ظهر‌ها می‌خوابی، بیخودی ادای عاشقارو در نیار


گاو اولی : مااااا !!!
گاو دومی : ماااااااااا ؟؟؟
گاو اولی : مااااا مااااا !!!
گوسفند وارد ماجرا میشه : بــــــــــه !!!
گاو اولی : مااااا !!!
… گوسفند دومی : بــــــــــه !!!
گوسفند اولی : به به !!!
.
.
.
نه واقعا نشستی این گفت و گو رو تا آخر خوندی ؟؟؟
الانم دنبال بقیه ماجرا هستی !؟
آخه چرا ؟؟؟

چه فکری کردی ؟؟


نمیدونی تو نبودت چی کشیدم !!
.
.
.
دو سیب آلبالو ,پرتغال , هلو نعنا…


تازگیها توی شهرداری استخدام شدم!

اگه دوست داری سر کوچه وایسا تا ببرمت!!!


نگاهت چون عقاب، دلت چون دریا، دستت چون آتش، صدایت چون پرنده، قامتت چون سرو…

خاک بر سرت، هیچیت مثل آدم نمیمونه!


یواش بیا پایین میخوام یه چیزی بهت بگم!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

تند اومدی نمیگم!


یه روز یارو سوار هواپیما می شه،یهو هواپیما سقوط می کنه… این قرار بود جوک باشه اما حادثه خبر نمی کنه!


سلام ، ببخشید این موقع شب اس ام اس دادم…
یه سئوال مهم برام پیش آمده:
چرا اگه به کسی بگن جوجویِ من…
پیشی من..
موشی… و ازین کلمه ها طرف خوشش میاد…
امّا اگه بگن حیووون عصبی میشه…؟!

مـگـه جـفـتـشـون یـکـی نـیـسـتـن….؟







                                                                نظر یادتون نره




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد