jok

jok

jok

jok

جوک زنان:

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری ششم www.pichak.net کلیک کنید

- خانوم شما چقد زشتی = خفه شو کثافت!

- خانوم شما چقد خوشگلی = خفه شو آشغال عوضی کثافت!

خو پس واقعا چى باید گفت؟!!!


آیا میدونستید حداقل یک مرد به اسم آدم داشته ایم، ولی‌ همان یک زنِ آدم را هم نداشتیم !


تو رو خدا اگه قصد ازدواج داری بهم بگو
خودم میخوامت
التماست میکنم چرا حرف نمیزنی باهام
هر موقع میبینمت ساکتی
.
.
.
(مکالمه یه دختر با مانکن داخل مغازه!)

انجمن ترشیده های فعال =))



شنیدین این دخترای دم بخت میگن: من قصد ازدواج ندارم؟

یکی نیست بهشون بگه آخه عزیز من! ازدواج که قصد نمی خواد!! خواستگار می خواد که تو نداری!


قیافه بعضی از دخترا بعد از حموم طوری میشه که به خورشید میشه مستقیم نگاه کرد ولی به اونا نه !!


دیالوگی که امروز شاهدش بودم (بین ۲ دختر) :
موبایلت داره زنگ میخوره.
اَه پیداش نمیکنم.

نکنه خونه جا گذاشتیش


وقتی دیدی یه زن ریمل نزده بدون نقشه کشیده یه جایی گریه کنه!!!


تنها کسی که رو زمین می تونه از خانم ها بخواد که دیگه حرف نزنن و در جواب یه لبخند تحویل بگیره کسی نیست جز……
.
.
.

.. عکاس


کی گفته دخترا نمیتونن پارک دوبل برن؟
صبح یه دختر یدونه پارک دوبل خفن رفت
و به طرز زیبایی رفت تو…
.
.
.

جوب


دختر به دوست پسرش:
نظرت راجع به عشقمون چیه؟
پسر: سعی کن ستاره هارو بشماری
دختر: وااااای یعنی بی نهایته

پسر: نه لعنتی ، تلف کردن وقته !!



                                                                      نظر یادتون نره


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد